Pagini

luni, 8 iulie 2013

Ne reorientam alegerile alimentare?

Pentru ca tocmai ce am luat vineri bonurile de masa, trebuia sa merg la cumparaturi (era imposibil altfel), si pentru ca aveam de facut un drum la o prietena ce locuieste la Trapezului, am zis sa fac cumparaturile de la Auchan.

Pe langa faptul ca ploaia torentiala de seara, ne-a prins pe drum si am crezut ca nu mai ajungem la destinatie, am avut surpriza sa descopar ca la rafturile existente, erau foarte multe produse organice ... mult mai multe decat am vazut la celelalte hypermarket-uri.
Pentru mine era raiul pe pamant, aveam de unde, si apoi erau produse la preturi mai mici decat vazusem anterior, inclusiv pe site-urile online de unde comand., numai ca nu eram singura ce se plimba prin fata rafturilor (si m-as fi asteptat sa fie asa, la cum era vremea afara).

Eram uimita, cat de multa lume cumpara de acolo produse organice, nu stiu cum este in general ... poate asa e mereu la Auchan, nu contest pentru ca eu nu prea merg, decat ocazional, dar pot sa afirm sigur ca in alte parti nu este asa de aglomerat.

 Asta mi-a dat de gandit si mi-am pus intrebarea: oare incepem sa triem mai alegerile alimentare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu