Pagini

luni, 12 august 2013

E frumos aici

A mai trecut o zi din acest concediu, dar merita fara ezitare orice zi petrecuta in Lisabona.

Ieri a fost intrarea gratuita la muzee si cateva alte obiective turistice, pana la ora 14:00, astfel am profitat si ne-am plimbat toata ziulica, incat am ajuns noaptea in camera fara niciun pic de putere sa mai spun ceva, efectiv nu mai aveam energie.

Am mancat renumitele Pasteis de Belem, cateva variante de inghetata (aici fiind peste tot Ola, care e de fapt Algida de la noi, dar cu mult mai multe sortimente, si Nestle...ele fiind la orice colt de strada), am baut vin de Porto care e foarte mult, dar cam tare (are 19% alcool), totul a fost bun!

Astazi mergem la plaja, la Cascais sau Estoril, inca nu se stie ... se cerceteaza.

Am inteles ca si in Bucuresti este foarte cald, asa ca va doresc o zi cat se poate de racoroasa ... a mea este sigur, pentru ca la umbra in permanenta este asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu