Pagini

sâmbătă, 14 septembrie 2013

Bucura-te Sfanta Cruce

Pentru ca nimic nu este intamplator pe lumea asta si Dumnezeu are grija de toate, s-a "potrivit" sa imi iau liber pe 9 septembrie (cand era ziua mea de nastere) si am mers de dimineata la Manastirea Radu-Voda.
Niciodata pana acum nu am mers la Biserica in acea zi, si nici nu m-am gandit pana acum sa imi iau liber vreodata, daca nu aveam ceva stabilit de facut, insa a meritat. Am luat parte la Sfanta Liturghie, alaturi de putinii crestini aflati acolo, ascultand la un moment dat o cantare care m-a uns la suflet, Cantarea Sfintei Cruci. Vocea celor de la strana era mirifica, simteai cum te inalti cu sufletul la Dumnezeu.
Imediat cum am ajuns acasa, am cautat pe youtube, poate gasesc pe net aceasta deosebita cantare, si am gasit ceva ... este un pic diferita fata de cea auzita la Manastirea Radu-Voda, dar chiar si asa este frumoasa, 

Astazi pentru ca este sarbatoare mare, Inaltarea Sfintei Cruci, este un moment potrivit pentru a asculta aceasta cantare, de aceea m-am gandit sa imparatasesc cu voi acest gand, spunandu-va (in caz ca nu stiati) ca nu e bine sa muncim si daca se poate, ar fi bine sa tinem post.



V-a placut aceasta cantare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu