Pagini

joi, 21 noiembrie 2013

Ne pregatim de Black Friday?

De cativa ani, a luat amploare acest eveniment numit "Black Friday". Multa lume vorbeste despre asta, asteapta cu nerabdare, si cu speranta ca vor exista bani  sa isi cumpere ceva in aceasta "speciala" zi.
Personal am auzit pareri pro si contro, am auzit ca sunt magazine care maresc preturile inainte de ziua cu pricina, ca apoi, in urma reducerilor, preturile sa ajunga la cele normale, si nicidecum reduse cum pretind.

E bine de urmarit anumite produse pe care le vrem, sa stim care e pretul lor normal, si daca intr-adevar sunt reduse, sa le cumparam. 
Pana acum, in anii anteriori, mi-am luat in special carti. Imi amintesc ca in noaptea respectiva, de Black Friday, erau site-urile nefunctionale si la unele chiar primeam erori amuzante (nu stiu insa daca ajuta cu ceva). Asteptam curioasa sa prind si eu, putin macar, functional site-ul ca sa vad preturile existente la carti, in urma reducerilor.
Cred ca am reusit sa comand ceva, dupa mult timp pierdut in fata calculatorului. Acum daca ma gandesc, nici nu stiu daca a meritat, spre rusinea mea, nici nu mai stiu ce mi-am cumparat.

Anul acesta, mi-am propus sa nu mai stau sa astept nimic, am atat de multe carti de citit, doar timp mi-ar trebui, daca s-ar putea cumpara.

Voi ce ati vrea sa va luati in aceasta mirifica zi, de Black Friday?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu