Pagini

sâmbătă, 4 octombrie 2014

La biblioteca


In urma cu multi ani, mergeam frecvent la Biblioteca Mihail Sadoveanu din Piata Romana. Imi placea ca era amplasata intr-o zona accesibila si imi luam carti, ce imi umpleau din timpul liber (mult la momentul respectiv). Intre timp s-a inchis, a intrat in renovare si am rupt contactul cu ea, nici nu stiam daca mai era valabil acel permis pe care il aveam si nici nu m-am interesat. 
M-am angajat la momentul respectiv si am inceput sa imi cumpar cartile pe care mi le doream, fara sa mai merg la imprumut...timpul a trecut si am terminat cu drumurile spre biblioteca, cu toate ca era frumoasa senzatia data de farmecul multimilor de carti amplasate pe rafturile unei sali, mirosul specific si linistea ce te indemna sa nu mai pleci de acolo.

Pentru ca nimic nu e intamplator, am aflat de un atelier de reciclare creativa ce s-a tinut saptamana trecuta la Biblioteca Metropolitana Bucuresti - Mihail Sadoveanu. Mi s-a parut foarte interesanta ideea, inainte lucrand ceva din hartie, activitate ce intra in categoria "reciclare creativa", astfel m-am inscris cu mare nerabdare sa vad ce se va intampla efectiv.
Intalnirea a avut loc weekend-ul de la sfarsitul lunii septembrie si a fost una foarte frumoasa, a meritat fiecare secunda petrecuta alaturi de cateva persoane ce se ocupau printre altele si de reciclarea hartiei. Am facut cateva bratari din hartie, iar eu am lucrat la o geanta pe care intentionez sa o fac.

Locatia intalnirii fiind in cadrul Bibliotecii Mihail Sadoveanu, la sfarsitul atelierului am mers sa imi reinnoiesc permisul de acces, in vederea reluarii drumurilor catre aceasta. Recunosc ca eram un pic sceptica, traiam cu impresia ca nu voi gasi multe carti de actualitate, sau cel putin...mai nou aparute, dar am ales sa ma inscriu pentru acele carti vechi pe care nu le-as mai gasi in alta parte. 
Surpriza a fost mare cand, asteptand sa mi se completeze fisa, am vazut langa mine un raft cu carti din categoria "medicina". Instant parca am intrat in transa...nu stiam ce sa imi iau de acolo, pe toate daca as fi putut..le-as fi luat. Tot uitandu-ma pe acolo, am gasit carti de nutritie pe care intentionam sa le cumpar, erau in lista mea de carti ce urma sa le achizitionez....de aici dorinta si mai mare de a lua acasa, totul daca s-ar fi putut.

 Am intrebat imediat care sunt conditiile de imprumut actuale, intrucat trecerea anilor ma gandeam ca a adus si modificari in politica de imprumut, ceea s-a dovedit a fi adevarat. Daca inainte imprumutam maxim 3 carti pe o perioada de 3 saptamani, acum poti imprumuta 6 carti pe o perioada de 3 saptamani, cu posibilitatea de prelungire.
Daca suna interesant, va spun ca permisul de acces este gratuit si ofera posibilitatea de a merge in mai multe sali de lectura si a altor biblioteci din Bucuresti, iar conditiile sunt foarte bune.

Recomand cu caldura biblioteca Mihail Sadoveanu, de pe Str.Tache Ionescu, Nr.4, aflata la Piata Romana.

La Biblioteca Nationala a Romaniei ati mers?

2 comentarii:

  1. Am mers la Biblioteca Nationala, arata extraordinar, conditiile mai mult decat decente. E un pic de mers de la cel mai apropiat metrou dar e decent. Pentru cei care vor sa studieze este excelent.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te atrage să studiezi nutriția pentru tine însăți sau ești studentă la medicină?

    RăspundețiȘtergere