Pagini

vineri, 24 aprilie 2020

La o casa, din nou

De cateva luni, mi-am propus ca voi reveni pe blog si voi incepe sa scriu, asa cum o faceam in trecut. si imi placea foarte mult. Cu siguranta, acum ar fi acelasi simtamant, dar trebuie sa-mi organizez mai bine activitatile.

Timpul trece, lucrurile se schimba. Direct sau indirect, constient sau nu, suntem influentati si e nevoie sa ne adaptam schimbarilor ce survin. Trebuie sa mergem inainte, si de preferat, in sens ascendent.

Nu stiu cu ce sa incep, am multe idei "de asternut" aici. O voi lua treptat, ca macar ce putem sau, din ce putem, sa evitam haosul.

Peste cateva luni, voi "sarbatori" doi ani de cand m-am mutat la Iasi, chiar daca, de ceva vreme sunt in Bucuresti. E bine si aici, ar trebui sa fie cel mai bine, poate. Simt ca e acasa, dar parca nu "adevarata" casa. Inca nu stiu sa-mi explic acest sentiment, sau aceasta stare, inca cercetez, dar astept cu nerabdare sa gasesc raspuns. Sunt multe intrebari, legat de asta, care inca nu au raspuns, insa imi doresc ca acestea sa nu se inmulteasca si sa complice lucrurile, ci sa se simplifice.

Aveti vreo parere, de ce sa fie asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu