Pagini

joi, 9 iulie 2009

La Help Net


Caut o crema de ceva vreme, care nu prea se gaseste in farmacii, cel putin la astea mari, ca la cele de cartier nici nu s-a auzit de ea. Cand intreb daca aveti XY, ma privesc asa uimite..parca le-as fi intrebat ce a mancat Obama azi dimineata, ma rog..nu stiu si asta e, tre sa merg in alta parte.

Pana acum luam de la Help Net din Amzei, dar nici aici nu se mai gaseste (probabil le-am luat pe toate)..asa ca am mers la alte farmacii Help Net, avand si super card cu care beneficiez de o reducere de 5%, eram interesata sa merg intai la ei.

Dupa ceva raspunsuri de genul "nu avem, ne pare rau", am gasit la o farmacie de la Tineretului. Nu mi-a venit sa cred cand am auzit un raspuns favorabil, asa ca am luat doua bucati..de fapt, singurele doua existente. Asta inseamna ca data viitoare trebuie sa caut alta farmacie unde sa merg, pentru ca aici cu siguranta nu voi mai gasi.

Si dupa ce ca am avut norocul sa gasesc, am primit chiar si o sacosa de plaja..e cam micuta ea, dar fiind gratuita nu pot sa fac nazuri, probabil o voi da unei persoane care i se pare interesanta si o poate folosi, ca la mine va sta degeaba cu siguranta. Pentru ca nu era tot, mi-a dat si o revista "La dolce vita" parca asa se numea, deja incepuse sa se uite ce sa-mi mai dea..poate poate mai vin sa cumpar si alta data (fiind pustiu prin farmacie cand am ajuns)

4 comentarii:

  1. Vaaai ce draguta ai fost cu postarea asta,iubita mea!!!!!!! Hai ca ne-ai facut curiosi cu crema asta buclucasa si cat a trebuit sa umbli pentru ea!!!! Uite,am inteles si eu ce-nseamna oferta orasului mare!! Cine,ce sa-ti dea ceva gratis in provincie? Nici macar draguti nu sunt cand vrei sa cumperi ceva! Parc-ar vrea sa scape rapid de vreo corvoada,penibil! Eu uneori mai solicit cate un prospect si sa vezi deranj....!! Si deja esti suspect:"da' va pricepeti?" Sigur,ii raspund! "Aa",vine concluzia. Cunosc o singura farmacista draguta si acum merg numai acolo,respectul functioneaza!
    Ai fost dulce,dulce la faza asta cu crema misterioasa,sacosica ,plus bonus "La dolce vita"!!! Parc-am zarit copilul bun si senin din tine!!!!!!!!! Si nu,nu ma surprinde deloc,doar ma bucur enorm!!!
    Pupici timizi si din suflet!

    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai sincer mi s-a parut foarte ciudat, cum bine ai precizat..in ziua de azi gasesti mai rar persoane care sa fie okay (nu zic sa fie foarte okay), din contra..find libere, daca mergi si intrebi ceva..se simt deranjate (din statul degeaba, evident).

    Scumpa mea, dar nu mi-ai zis ce ai facut cu carticica, ai achizitionat-o? Pupici multi din tot sufletul si pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Off,nu stiu ce sa mai zic de carticica,draga mea!! Sa fiu sincera,n-am mai ajuns in Bucuresti si nici n-o sa merg prea curand...Cam asa se prezinta situatia dar n-am ce face... Asa a fost sa fie! Mi-am pus prea multe sperante ca o voi gasi si iata ca s-au dus... Nu mai am ce face!!
    Ar fi minunat daca ai putea sa ne atentionezi cumva cu privire la cartile ce apar ziua urmatoare!
    Stiu ca esti foarte draguta si mizez oricand pe gandul tau bun!!!
    Sa ti se-ntoarca inmiit darul de bunatate,iubita!
    Te imbratisez cu mare,mare drag si te sarut pe sufletelul ireal de cald si frumos!!!

    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  4. E ca viata din Romania...iti face placere de cele mai multe ori:))

    RăspundețiȘtergere