Pagini

miercuri, 15 iulie 2009

Noul Opel Astra hatchback in 2010


Când te mănâncă pielea, trebuie să te şi scarpini. Intentionez să mă apuc de şofat aşa că tot mă uit după maşini şi găsesc tot mai multe variante de care rămân fascinată, trebuie să recunosc.

Câteceva despre maşină:
Noul Astra a fost dezvoltat in Russelsheim, Germania, are 4,42 metri lungime si este prevazut si cu un sasiu complet nou. Ampatamentul sau mai lung este combinat cu un ecartament mai lat si o noua constructie a puntii spate. Noul autovehicul compact de la Opel va fi lansat pe 17 septembrie, la salonul auto de la Frankfurt.

Gama de motorizari este compusa din opt motoare Euro 5. Cu exceptia motoarelor cu valorile de putere cele mai mici, toate celelalte sunt prevazute cu transmisii cu sase trepte de viteza.

Gama de motoare turbo diesel CDTI cuprinde patru motoare cu injectie multipla common-rail cu capacitate intre 1,3 si 2,0 litri, care dezvolta puteri intre 95 CP si 160 CP. Toate aceste motoare sunt prevazute cu filtre de particule diesel.

Cele patru motoare pe benzina, cu volum intre 1,4 si 1,6 litri, dezvolta puteri intre 100 CP si 180 CP. Un nou motor Turbo de 1,4 litri, cu dimensiuni reduse, care dezvolta o putere de 140 CP, inlocuieste actualul motor de 1,8 litri cu aspiratie naturala.

Modelul care concureaza cu Volkswagen Golf si Ford Focus e extrem de important pentru Opel si in Romania, unde vanzarile cumulate ale Astra si Astra Classic au totalizat peste 60% din vanzarile marcii germane anul trecut.
Sursa: Hotnews

Vă place?

2 comentarii:

  1. Cui nu i-ar placea ?!
    Am simtit eu ceva,ceva...dar am asteptat sa zici!Nu te grabi,draga mea,ai de unde alege!
    Sa fie ceva pe placul tau,comod si bun,sa te poti strecura mai usor in trafic! Sper ca nu cauti vreun mastodont cu consum pe masura!!!!
    Multa bafta la ales dar si la...permis!!!! Ne mai tii la curent,daca vrei!

    Pupicei rafinati!
    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur scumpa va tin la curent, tre sa ma mobilizez sa ma apuc de treaba, dar de cand zic..nici eu nu mai stiu sigur cand o sa fie momentul respectiv :)
    Pupicei multi si tie draga mea

    RăspundețiȘtergere