Pagini

marți, 18 august 2020

Suferinta mai "importanta" decat bucuria.

 Ma uit in urma anilor trecuti si imi amintesc de multe perioade, concedii peste hotare, zone minunate pe unde am trecut, dar in acelasi timp port in suflet regretul multor altor lucruri, care intuneca si partea frumoasa a celor care au fost.

Imi amintesc ca evitam sa mi se faca poze, voiam sa nu ramana amintiri cu mine, sperand ca va veni sfarsitul si doar asta conta. Acum, imi pare rau ca nu am surprins mai mult din frumusetea acelor locuri si lucruri, vazandu-ma si pe mine acolo. 

Acele vremuri s-au dus, nu se vor mai intoarce, dar suferinta prezenta o aduce la lumina si pe cea anterioara, ceea ce face mai grea situatia. De ce oare exista aceasta tendinta a pune in valoare mai mult partea negativa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu